Den 17e november 2014 tar jag mitt pick och pack och flyger över atlanten till Washington DC, för att jobba där som au pair i ett år! På denna bloggen kommer jag skriva om vad som händer mig och hur det är! Välkommen!

När planer ställs in bor jag i sängen i min halloweenkostym

Publicerad 2015-10-07 21:04:24 i Allmänt,

Ty den är en one piece föreställandes en giraff. Myspys! Skulle alltså träffat Mafe idag men hennes värdbarn mådde dåligt, så det blev inget av det.Blev kvar i sängen och upptäckte solsidan sådär 5 år efter alla andra, som vanligt. Väntade på att skypa med min födelsedagspappa en stund också! Nu kommer han snart! 
 
Vad har hänt på sistone? I Fredags träffade jag en tjej jag lärde känna nyligen som studerar på GW university. Hon kommer från Boston och är supercool! Mel heter hon, och hon visade mig runt campus och sådär. Vädret sög dock och hon behövde jobba på eftermiddagen, så det blev typ två timmar eller så! Mysigt iaf! I onsdags förra veckan gick jag och Claudia till ett museum på embassy row, ett gammalt mansion som tillhörde någon gammal order (society of cinncinati!). Var skeptisk först, för själva utställningen lät ganska torr, men vi fick en guidad tur av huset istället, så det var fett!
 
Annars har jag inte gjort massa speciella saker, mest hängt med Gabi och gjort vardagliga saker eller ingenting. Har också träffat hon som ersatte Dana. Snäll och så, men nä. Inte Dana. 
 
På lördag ska jag på amerikansk fotboll igen! HOYAS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela